PROMOTOOLS
Комплексний аналіз сайту
вже просунули в PromoTools
спортивная одежда интернет магазин украина
работа в новосибирске академгородок
работа в новосибирске для подростков
в ТОП3 Google
в ТОП10 Google
в ТОП10 Google
2824.36 UAH
126.84 UAH
126.84 UAH
PromoTools-це система комплексного просування Вашого сайту в Інтернеті.
Запитання користувачів

опис інтерфейсу для модуля "контекстна реклама" <»h1>


створення рекламної кампанії

для створення контекстної рекламної кампанії вам потрібно пройти три простих кроки.

на першому кроці вам необхідно вказати загальні параметри майбутньої кампанії:

 створення рекламної кампанії

назва кампанії-будь-яка назва, яка буде зрозуміла вам надалі для впізнання кампанії.

Регіон — може бути будь-який, як конкретне місто, так і ціла країна. Регіонів можна додавати кілька:

 вибір регіонів рекламної кампанії

показувати рекламу тільки на пошуку означає, що ваше оголошення буде показуватися виключно в пошуковій системі Яндекс.

показувати рекламу на пошуку іпартнерських сайтах означає, що ваше оголошення також буде показуватися на величезній кількості сайтів-партнерів пошукової мережі Яндекс. Докладніше про це читайте тут.

крім того, ви можете налаштувати дні тижня і час показу оголошень (наприклад, відключити вихідні та нічні години).

на другому кроці вам потрібно буде створити текстове оголошення і вказати ключові слова.

 створення текстового оголошення рекламної кампанії

текстове оголошення складається з заголовка, тіла оголошення і посилання, куди воно повинно вести.

при створенні оголошення праворуч ви відразу побачите, як воно буде виглядати.

також ви можете налаштувати швидкі посилання — це інструмент, який показує додаткові рекламні сторінки під основним оголошенням.

після цього потрібно вказатиключові слова — це слова, які будуть викликати показ ваших оголошень при пошуку, або на сайтах, близьких за тематикою даними словами в разі показу оголошень на сайтах-партнерах.

ви можете підібрати додаткові слова, натиснувши кнопку "підказати".

 підбір додаткових ключових слів для рекламної кампанії

також ви можете додати мінус-слова. це слова, за наявності яких у запиті ваше оголошення не показуватиметься. Наприклад, слова "безкоштовно»або "реферат". Тобто, якщо ви вкажете запит «розкрутка сайту», а мінус-слово вкажете «безкоштовно», то за запитом «безкоштовна розкрутка сайту» Ваше оголошення показуватися не буде. А якщо це мінус-слово не вкажете, то буде.

на третьому кроці ви вказуєте свій бюджет і вартість реклами:

 Бюджет рекламної кампанії

Бюджет кампанії — це скільки грошей ви плануєте витратити на дану кампанію. Коли дана сума витратиться, програма зупиниться автоматично не залежно від того, пройшов тиждень або півроку. Даний показник Ви зможете змінити в будь-який час (як і інші параметри). Якщо не хочете обмежувати загальний бюджет кампанії, поставте "0".

тижневий бюджет — сума, яку ви готові витрачати на тиждень на дану кампанію (рівномірно розподіляється на всі дні). Ця сума блокується на вашому обліковому записі після запуску кампанії.

максимальна ціна кліка на пошуку — ціна, яку ви готові заплатити за 1 перехід на ваш сайт з пошуку Яндекс. Ціна може змінюватися (визначається за допомогою аукціону між усіма рекламодавцями, зацікавленими в даних ключових словах), але не перевищує максимальну.

максимальна ціна кліка на сайтах-партнерах — ціна одного переходу на ваш сайт з сайтів-партнерів Яндекса. Ця ціна зазвичай на 40-50% нижче ціни пошуку (поле з'являється, тільки якщо ви вибрали показ реклами на сайтах-партнерах).

після цього відправляйте кампанію на модерацію. Зазвичай вона займає 4-5 годин. Після цього відразу почнуться покази вашої реклами.

перегляд звіту та редагування контекстної реклами

зведена інформація по контекстній рекламі, а також повідомлення (наприклад, про те, що оголошення відхилено) відображаються на загальній сторінці списку рекламних кампаній:

 зведена інформація з контекстної реклами

якщо є якісь помилки, про це буде обов'язково повідомлено червоним написом під назвою проекту.

для перегляду або редагування оголошень клікніть по цифрі в колонці "оголошень". У спливаючому вікні з'являться додані оголошення і їх статуси. Також тут можна буде додати ще одне оголошення до даної кампанії.

 Перегляд і редагування рекламних оголошень

якщо хочете подивитися або відредагувати оголошення, клікніть по заголовку. При редагуванні оголошення (навіть активного) воно відправляється на повторну модерацію. Форма редагування точно така ж, як і при створенні.

 форма редагування рекламного оголошення

Якщо оголошення відхилено, зверху буде вказана причина відхилення.

щоб отримати докладний звіт за ключовими словами, оголошеннями або днями, клікніть по цифрі в колонці «переходів за тиждень» або «витрата за тиждень».

 звіт по рекламній кампанії

після цього ви потрапите на сторінку, де зможете отримати звіт за період, що вас цікавить, за заданими параметрами:

 звіт по рекламній кампанії

також ви можете зупинити кампанію, а через деякий час знову запустити. Або ж видалити її повністю. В цьому випадку заблоковані, але ще не витрачені гроші повернуться до вас на баланс через добу.


Якщо у вас залишилися питання по інтерфейсу системи, пишіть нам на пошту manager@promotools.com.ua або через систему тікетів.