PROMOTOOLS
Комплексний аналіз сайту
вже просунули в PromoTools
интернет магазин мужской одежды украина
купить компьютер интернет магазин
купить одежду в интернет магазине
в ТОП1 Google
в ТОП10 Google
в ТОП10 Google
2380 UAH
380.8 UAH
5585.16 UAH
PromoTools-це система комплексного просування Вашого сайту в Інтернеті.
Запитання користувачів

що таке контекстна реклама?

контекстна реклама-це невеликі текстові рекламні оголошення, які пошукова система показує кожен раз, коли користувач вводить якесь ключове слово.

що таке контекстна реклама

кожне рекламне оголошення прив'язане до ряду ключових слів. Наприклад, на скріншоті видно три рекламних оголошення (виділені червоною рамочкою). Це означає, що рекламодавці вказали в якості ключового слова фразу "купити дитячу коляску". І тепер, кожен раз, коли хтось буде вводити даний ключовий запит,-будуть показуватися ці оголошення (якщо конкурент не переб'є їх ставку).

у кожного ключового слова є своя ціна, і вартість тієї чи іншої ключової фрази розраховується на основі аукціону між усіма зацікавленими рекламодавцями.

крім реклами на пошуку Яндекса, є ще реклама на сайтах-партнерах (РСЯ — рекламна мережа Яндекса). У цьому випадку реклама буде показуватися на сторінках, близьких за тематикою до вказаних ключових слів.

на сайтах-партнерах контекстна реклама може бути прив'язана до інформації на даній сторінці або формуватися виходячи з ваших інтересів (наприклад, якщо ви до цього шукали інформацію про інвестиції, то вам будуть показуватися оголошення про інвестиції):

 рекламна мережа Яндекса: приклад розміщення реклами на сайтах-партнераз

всі ці механізми роблять контекстну рекламу дуже ефективним інструментом реклами.

у чому відмінність контекстної реклами від пошукового просування (SEO)?

принциповими відмінностями контекстної реклами від пошукового просування є:

  • швидкий старт-для створення контекстної реклами вам не потрібні якісь спеціальні знання і маніпуляції з сайтом;
  • швидкий результат - ваша реклама починає показуватися протягом декількох годин після створення Програми, на відміну від пошукового просування, де результати можуть з'явитися тільки через кілька місяців;
  • прогнозованість результату-в контекстній рекламі ви обмежуєте бюджет кампанії, тижневий витрата, а також максимальну ціну одного переходу, і можете бути впевнені, що не перевитратите заплановані кошти;
  • гнучкість налаштувань-ви легко можете змінити рекламне оголошення, додати або видалити ключові слова, вибрати інший регіон просування, і всі зміни вступлять в силу вже протягом декількох годин;
  • точність налаштувань-безліч налаштувань (за часом, по регіонах, по днях тижня) допоможе зробити вашу рекламу максимально точною;
  • оплата тільки реальних користувачів - ви оплачуєте тільки тих користувачів, які перейшли на ваш сайт. Причому, системи контекстної реклами дуже ретельно відстежують можливі варіанти накруток і борються з ними, а за всі підозрілі кліки повертають гроші.

чого я можу досягти за допомогою контекстної реклами?

найчастіше контекстна реклама спрямована на швидкий результат, тому її так само називають «рекламою, що продає». На відміну від банерної реклами, метою якої, в першу чергу, є імідж компанії, контекстна реклама закликає до дії тут і зараз.

тому при налаштуванні контекстної реклами важливо правильно підібрати ключові слова (використовувати їх зі словами "купити», «ціна», "місто/регіон"), а в оголошеннях вказувати особливі умови і спонукання до дії (тільки сьогодні, акція, знижки, бонуси). Ще одна особливість-важливо вказати правильну сторінку в оголошенні. Тобто, якщо ви пропонуєте до продажу конкретний продукт, то і оголошення повинно вести на сторінку з даним конкретним продуктом, а не на головну сторінку або каталог.

іншою метою контекстної реклами може бути використання рекламної мережі для великого охоплення вашої потенційної аудиторії. В даному випадку можна швидко донести інформацію про акцію або про вихід нового товару, наприклад.


вартість контекстної реклами

загальний бюджет контекстної реклами Ви визначаєте самостійно, вказавши тижневий бюджет і, при бажанні, загальний бюджет всієї рекламної кампанії. Що стосується вартості одного переходу, то в даному випадку ціна дуже сильно варіюється в залежності від конкуренції. Ціна одного кліка визначається на підставі аукціону між рекламодавцями, тому може "стрибати" від декількох центів до декількох доларів за 1 перехід.

в середньому, ми рекомендуємо ставити ціну порядку 0,2 - 0,3 у. О.за 1 перехід і аналізувати результат за допомогою систем Яндекс.Метрика або Гугл Аналітікс.

не варто брати занадто загальні і дуже дорогі ключові слова. Краще підібрати більш конкретні і вузькоспеціалізовані слова, використовуючи мінус-слова (»безкоштовно«,» реферат«,» скачати " і т.п.). Все це допоможе зробити вашу рекламну кампанію більш ефективною!

опис інтерфейсу модуля " Яндекс.Директ від PromoTools".


Якщо у вас є питання - пишіть нам.