PROMOTOOLS
Комплексний аналіз сайту
вже просунули в PromoTools
работа в новосибирске академгородок
надомная работа в новосибирске
работа экспедитором в новосибирске
в ТОП10 Google
в ТОП10 Google
в ТОП10 Google
126.84 UAH
126.84 UAH
126.84 UAH
PromoTools-це система комплексного просування Вашого сайту в Інтернеті.
Запитання користувачів

опис інтерфейсу "Контент сайту" <»h1>


Модуль "Контент «є складовою частиною системи аналізу сайту і прив'язаний до модулів» поліпшення сайту «і" Google.Webmaster». Іншими словами, створюючи проект, він автоматично з'являється на всіх трьох вкладках.

на загальній сторінці ви бачите короткий огляд показників: у першій колонці йде назва проекту, його статус, а так само обраний тариф (докладніше про тарифи)

клікаючи по колонці, Ви потрапите на докладний звіт по кожному їх показників.

знайдені сторінки

у звіті по сторінках ви побачите список всіх знайдених сторінок. Крім того, ви побачите, яка зі сторінок проіндексована в пошукових системах Яндекс і Google, а так само розмір сторінки.

ви можете сортувати по кожному зі стовпців, просто клікаючи по ньому. Крім того є фільтр, який на льоту виводить тільки потрібні сторінки.

сторінка "звіт по контенту"

цей звіт складається з декількох вкладок, кожна з яких відповідає за свій тип помилок на сайті:

на сторінці зведеного звіту ви побачите загальну інформацію по всіх знайдених помилок. Перемикаючись між вкладками, ви зможете більш детально вивчити кожну з них.

Так, наприклад, на сторінці заголовків H1 виводиться список сторінок, їх заголовків і приміток, якщо потрібно щось виправити:

нагадуємо, що кожна сторінка повинна містити тільки один заголовок H1. При цьому у кожній сторінці він повинен бути свій (унікальний) і не збігатися з іншими мета-тегами (Title і Description). При цьому заголовок не повинен бути занадто коротким (не менше 2 слів), але і не дуже довгим (не більше 10 слів).

Якщо ваш заголовок дублюється на іншій сторінці – клікніть по посиланню дубль, і у вікні, будуть вказані сторінки, де він зустрічається.

Заголовки H2 і H3 не є обов'язковими атрибутами сторінки. Але все ж, якщо сторінка досить велика, бажано їх використовувати, для поділу всього тексту на окремі параграфи.

помилкою є використання заголовка H3 без H2. Тут вступає в конфлікт структурна логіка: H1 – заголовок сторінки. H2-заголовок розділу. H3-Заголовок підрозділу. Нелогічно використовувати підрозділ без розділу.

у звіті по змістовній частині Контенту ви побачите процентне співвідношення основного тексту на сайті, заголовків і посилань. Очевидно, що основний контент повинен займати основну частку всієї сторінки (видимої її частини, без коду). Якщо ж контенту менше, ніж посилань – пошукові системи можуть порахувати таку сторінку малоінформативною і викинути її з індексу або привласнити низький рейтинг.

звіти по перелінковці

цей звіт допоможе вам зрозуміти, як влаштована внутрішня перелінковка вашого сайту, знайти всі биті посилання і визначити сторінки з найбільшою вагою.

у зведеному звіті вам надається загальна інформація по всіх сторінках і посиланнях. Але перемикаючись між усіма вкладками, ви зможете детально вивчити всі биті посилання, редиректи, зовнішні і внутрішні посилання.

хочемо звернути вашу увагу, що посилання повинна вести тільки на існуючу і активну сторінки. Якщо сторінка з якихось причин віддає помилку (404, 500 або інше), від таких посилань бажано позбутися.

так само небажано ставити посилання на редирект. Посилання повинна вести на правильну, доступну сторінку, а не пересилати користувача далі.

ще одним корисним звітом буде звіт по анкорам. Він покаже, які анкори використовуються у внутрішній перелінковці, скільки разів кожен з них зустрічається і куди веде. Внутрішня перелінковка-найважливіший фактор пошукової оптимізації, а так само важливий для зручності користувачів:

аналіз зображень на сайті

і ще один корисний звіт в даному модулі-звіт по зображеннях на сайті. На цій сторінці ви побачите список всіх картинок, які є на вашому сайті, як внутрішніх (розташованих у вашому домені), так і зовнішніх.

за допомогою даного звіту ви зможете проаналізувати, з якими картинками Вам слід попрацювати – наприклад, занадто великі можна оптимізувати. Так само бажано заповнити всі поля Alt і Title до картинок. Дуже зручний звіт.