PROMOTOOLS
Комплексний аналіз сайту
вже просунули в PromoTools
работа в новосибирске в ночь
удаленная работа в новосибирске
высокооплачиваемая работа в новосибирске
в ТОП10 Google
в ТОП10 Google
в ТОП10 Google
126.84 UAH
126.84 UAH
126.84 UAH
PromoTools-це система комплексного просування Вашого сайту в Інтернеті.
Запитання користувачів

що таке пошукова оптимізація (SEO)


Пошукова оптимізація сайту (search engine optimization) - це робота з сайтом з метою підвищення його рейтингу в пошукових системах. Пошукові системи, наприклад Yandex або Google, аналізують різну інформацію про ваш сайт і вибудовують рейтинг відповідності сторінок ключовими словами. Наприклад:

 приклад видачі Google


Зверніть увагу, що разом з результатами пошуку (органічний пошук), виділеними зеленим прямокутником, пошукові системи додають контекстну рекламу (виділено жовтим). Їх слід розрізняти.

В даному прикладі пошукова система Google порахувала, що ці сайти (PromoTools, Prodvinem і Webeffector) найкраще відповідають ключовому запиту «автоматична розкрутка сайтів». Слід розуміти, що якщо запит хоч трохи змінити, йому вже будуть відповідати інші сайти:

 приклад видачі Google


Тому дуже важливо продумати ключові слова, за якими ви плануєте проводити пошукову оптимізацію свого сайту.

фактори, що впливають на ваші позиції

Існує величезна кількість факторів, на основі яких пошукові системи будують свої рейтинги і визначають, який конкретно документ (сторінка сайту) більш релевантний запиту (відповідає на питання користувача більш точно і повно).
Існує три основні групи факторів, що впливають на Вашу позицію в пошуковій видачі:

1. Внутрішні фактори або фактори, пов'язані з Вашим сайтом.

Це група факторів, яка залежить виключно від власника сайту, тобто це те, що і як ви розміщуєте на своєму сайті. Наприклад:
  • якість контенту (повнота, унікальність, розкриття теми, цінність і корисність інформації);
  • ТЕХНІЧНІ характеристики сайту (швидкість відкриття сторінки, чистота коду);
  • внутрішня перелінковка;
  • щільність входження ключових слів і їх релевантність сайту;
  • якість мета-тегів і т. д.

Іншими словами, це ті фактори, на які ви безпосередньо можете впливати.

2. Зовнішні фактори: хто і як вас рекомендує.

Наступна група факторів пов'язана зі згадуванням вашого сайту на інших ресурсах, тобто це посилання на ваш сайт, слова, за допомогою яких на Вас посилаються, кількість і якість згадок вашого сайту, згадки назви вашої компанії, згадки вашого сайту без прямого посилання, відгуки і т. д.
Іншими словами, це умовна репутація вашого сайту в мережі Інтернет. І хоча важливість цієї групи факторів поступово знижується, все ж слід бути обережним при роботі з ним. Кілька помилкових дій, і пошукові системи можуть накласти фільтри на ваш сайт.

3. Поведінкові (користувацькі) фактори.

Ця група факторів з'явилася відносно недавно, але стрімко набирає вагу. Вона пов'язана з поведінкою користувачів на вашому сайті. Наприклад:
  • за якими ключовими словами користувачі переходять на ваш сайт;
  • скільки часу вони проводять на окремій сторінці і на сайті в цілому;
  • скільки сторінок за одну сесію користувачі переглядають на вашому сайті;
  • кількість прямих заходів (тобто переходів із закладок або безпосередньо, вбиваючи адресу сайту в браузер);
  • Як часто користувачі повертаються на ваш сайт і т. д.


Всього, за заявами пошукових систем, в даний час діє більше 300 різних факторів, що впливають на вашу позицію. Причому, при комбінуванні різних факторів вони можуть мати абсолютно різну вагу. Тому дуже важливо підходити комплексно до пошукового просування Вашого сайту. Не можна просто зайнятися посиланнями, не привівши внутрішню оптимізацію в порядок і не продумавши інтерфейс для зручності користувачів.

удачі вам в просуванні!

Опис інтерфейсу модуля